ج و ک

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بچه همسایمون 3سالشه واسش ی تاپ خوشمل کوشولو گرفتم بش دادم.برگش گف وای مچکر!خیلی جشنگه(قشنگه!)ولی نمیپوشمش!گفتم چرا عسیسم؟!برگشته میگه آخه این کوتاس!امیر دوس نداره!!خب غیرتیه خیر سرم دیگه!!!
من
لیلی ومجنون
اون حلزونه ک ازش کرم میگیرن
من دارم میرم خودکشی!!!خدافس!!!


دیروز اتاقم رو تمیز کردم
آت و آشغالا رو بردم گذاشتم تو اتاق آبجیم
اونم از دانشگاه برگشته دیده کار منو
حالا اون فحش من فحش
بعد یهو جلوی مامانم گفت : برو گمشو
مامانم تیریپ حمایت گرفتش و گفت : دختر نگو اینجوری اگه آبجیت گم بشه ما به کی بخندیم؟
من 0_o
خواهرم :)))
مادرم :)))
دلقک سیرک :|
میمونای سیرک :)))
اصن من کشته مرده ی این نقش تاثیرگذارم تو خانوادم :)))

 

 دوم راهنمایی وقتی معلم زبان می اومد سر کلاس . . .
همه دانش آموزا :
Hello teacher how are u ? im fine Thank you . and you
معلم :

کلاً خودمون جواب خودمون رو میدادیم !

معلم هم دچار خلاء مغزی میشد !

و ما هم سرشار از ذوق که عالم زبان شدیم

 


با تمام بدیهاش این امتحانات پایان ترم یه مزیتی داره:
اونم اینکه آدم با رشته ی تحصیلیش یکم آشنا میشه!

 


به مامانم ميگم : گشنمه
ميگه : عزيزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس
برو هر چى دوس دارى درست كن بخور! :|

:|


95درصد معلما وقتی مدیر مدرسه میومد سر کلاس الکی یه جور رفتار می کردن انگار خیلی خفن دارن درس میدن!
یادتونه؟؟؟؟

 


الان کامپیوترم خودش ری استارت شد !
.
.
.
.
.
.
.
.
فک کنم فهمید من تشنمه

 


بــابـــام یهههههــو اومـــد تو اتاقــــم بهـــم گفـــت :
تـــو کـــه چــشــمات خیــلــی قــشنــگه
تــو کـــه چشـــمات خیــلی عجــیبه!
تـــو کـــه ایـــن هــمـــه نگـــاهــت واســـه چشــمام گرمـــو نجـــیبه
مــن یهــو ذوق مرگ شـــدم تـــا به خـــودم اومـــدم دیــــدم. . .
دارم ماشــــین بابامو لنــــگ میکشــــم!
نفهـــمیــدم چــــی شـــد !!

 


هر عضوي در بدن انسان وظيفه مشخصي دارد...


وظيفه انگشت كوچك پا اين است كه...


با لبه ديوار، پايه مبل يا صندلي برخورد كند و اشك ما را در بياورد !


تا سطح كره چشممان پاكيزه شود !!!


وهمانا پاكيزگي وظيفه هر مومن است !!!

پسر داییم دهه هفتادیه مدرسه غیرانتفاعی ثبت نامش کردن سالی ۶ میلیون !
یادش بخیر ناظممون میگفت فردا ۵۰۰ تومن کمک به مدرسه با خودتون بیارید ،
خونه ی ما میریخت به هم !!!

سوال : جمع “اژدها” چی میشه ؟
جواب :
وای چقدر اژدها
اژدهایان
اژدهایون
اژدهاجات
اژدهاها
اژدهاین
چندین اژدها !!!
نه بچه ها واقعا جمع اژدها چی میشه ؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,

] [ 9:37 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه